Оплата і доставка

Способи оплати

Післяплата
Оплата на картку «Monobank»
Оплата на картку «Приватбанк»

Способи доставки

Нова Пошта
За тарифами перевізника
Обратите внимание! Мы оптовый склад. Цены уточняйте у менеджера. Цена зависит от объема заказа , курса валюты на день заказа. Спасибо за понимание. Некоторые группы товаров отправляются с минимальной предоплатой либо полной. Условия узнавайте у менеджера.
Укрпошта
50 - 100 ₴
Відправлять в четвер
Доставлять за 1–7 днів

Регіони доставки

Україна
Одеська обл.
Одеса
Харківська обл.
Харків
Дніпропетровська обл.
Дніпро
Кам'янський
Кривий Ріг
Київська обл.
Біла Церква
Донецька обл.
Донецьк
Макіївка
Маріуполь
Краматорськ
Запорізька обл.
Запоріжжя
Луганська обл.
Луганськ
Хмельницька обл.
Хмельницький
Херсонська обл.
Херсон
Вінницька обл.
Вінниця
Сумська обл.
Суми
Київ
Тернопільська обл.
Тернопіль
Миколаївська обл.
Миколаїв
Полтавська обл.
Кременчук
Полтава
Кіровоградська обл.
Кропивницький
Житомирська обл.
Житомир
Рівненська обл.
Рівне
Львівська обл.
Львів
Чернівецька обл.
Чернівці
Черкаська обл.
Черкаси
Чернігівська обл.
Чернігів
Волинська обл.
Луцьк
Закарпатська обл.
Ужгород
Івано-Франківська обл.
Івано-Франківськ

Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» , споживач має право на повернення та обмін товару. Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцю непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) у місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.

Товар належної якості можна повернути або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту не порушено.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.

Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

  • При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
  • При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
  • При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Якщо вам не вдалося зв'язатися з продавцем, зателефонуйте до служби підтримки порталу за номером +38 (044) 344-82-53

Винятки

  1. Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
  2. Споживач має право вимагати повернення або обмін непродовольчого товару через 30 днів, якщо він є технічно складним, відповідно до Переліку технічно складних товарів.
Ознайомитись з Переліками та умовами ви можете за посиланням

Умови гарантії

1. Внимательно изучите процедуру и условия возврата.
2. На бумаге напишите заявление на возврат товара, укажите: (Ф.И.О. наименование товара, стоимость, номер заказа либо ТТН, дата получения, причина возврата, номер карточки на которую пересылать компенсацию).
3. Данное заявление пришлите в письменном виде вместе с посылкой.
4. Копии чека об оплате, выписки с банка или копии ТТН положите в посылку.
5. Отправляйте: 
Новой почтой: Одесса 61 отделение 0672434460 Кузьмин Илья.
Сообщите в через смс номер ттн.
6. В течении 15х дней после получения нами посылки, наши специалисты проверяют Ваш товар на наличие повреждений, неисправностей, утопления и работоспособности. А так же дают письменное заключение.
7. В случае обнаружения неисправностей, дефектов и тд, связанных с эксплуатацией товара, компенсация средств не выплачивается.
8. В случае исправности и неиспользования товара, Ваша просьба о возврате будет удовлетворена и перечислена сумма возврата.
 

Внимание! Очень часто мошенники пытаются нам вернуть поломанный товар, якобы купленный у нас и получить за него деньги. В связи с этим мы не рассматриваем заявления без копии чека об оплате, выписки с банка или копии ТТН.
 
 
Большинство наших товаров произведены в Китае и Вы их можете купить любое количество по оптовой цене склада в 2-5 раз дешевле рыночной цены.
 

Многие китайские производители не имеют своих сервисных центров в Украине, тем самым обрекая покупателей на самостоятельный ремонт и обслуживание своих товаров.
 

Наша компания не является производителем, и за качество товара ответственности нести не можем. 
 

Мы не ремонтируем товары и запасных частей у нас в продаже нет!

Товары испорченные при перевозке Транспортными компаниями мы ответственности не несем. Все посылки застрахованы почтой.